Follow Me on Pinterest

15 december 2012

Isblå billeder

 
 
 
 
 
Man savner det næsten allerede, den hårde frost og sneen. Nu drypper det alle steder fra, i nat lød der kun "dryp-dryp-dryp" istedet for den vanvittige storm medierne igen havde slået stort op, man skulle tro de mangler noget at skrive om.
 
Ligesom jeg.
Jeg mangler også noget at skrive om, så jeg sidder og bladrer mine billedmapper igennem for noget inspiration.
Helt udelukket er det at fotografere indendørs nu om stunder, der er simpelthen ikke nok lys.
 
 
 
Billederne bliver isblå af vinterlyset, disse har jeg taget indefra butikken.
 
Ja. Indefra, isen sidder på indersiden af ruden, derfor har jeg min store rulamsfrakke og termobukser på når jeg har åbent.

Ikke andet at gøre end at få tændt en masse fyrfadslys i en fart og sørge for at holde kredsløbet igang med arbejde.
 
God weekend!
 
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

Pia sagde ...

Hahhaa, du är rolig du (din kommentar om mitt inlägg)!!!

Sååå vackert du fotat rimfrostet på fönstret! Vi har alla tiders snöstorm här i Åbo nu ikväll. Snön bara kom ett, tu, tre, för några veckor sedan - och den har inte smultit bort (vilket jag INTE tycker om, för jag har fått NOG av alla dessa kalla och snöiga vintrar)!

Ha det så skönt med dripp, dropp och lite tip och tap också!

Kraaamar!
-Pia-

Janne i Fagerlia sagde ...

Synes dine isblå bilder ble vakre. Den frostede vindusruten som bakgrunn for glass og krystall passet perfekt :)

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Det är fint med snökristaller på fönstren, underbara blå bilder. Här fick vi fruktansvärda mängder snö igår, men på natten kom regnet.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

Cathrines Kreative Hjørne sagde ...

Hei Helle!
Så vakre, isblå bilder! Ja, jeg hørte av min tante at det er mye snø i Danmark (hun bor ved Kbh), og det forstår jeg er uvant! Godt du kler godt på deg i butikken!

Ønsker deg en flott siste uke før jul!

Klem Cathrine :-)

Solveig sagde ...

Vakre bilder fra "blåtimen" ;o))) Jeg synes nesten det blåaktige lyset på morgen og kveld er litt fasinerende. Kanskje vår adventsserie "jul i Blåfjell" har hjulpet på velvijen til det typisk vinterlige? ;o)))
Men oj, det høres kaldt ut i butikken din. Kulde er jo ikke koselig. Håper du finner varmen snart;o)
Ha en flott adventssøndag.
Klem fra Solveig

Willa Wanillan Mirjami sagde ...

nice blog, welvome to mine, www.willawanilla.blogspot.fi. you have lovely photos here :)

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Så vakkert Helle!
Helt nydelige bilder,vakkert isblått:)
Og fine is-rosemønster på vinduet, er det ikke bare vakkert?

Ønsker det forsatt fine førjulsdager!

Og en varm klem til deg:)

Janne i Fagerlia sagde ...

Stikker bare innom for å ønske deg en fredfull og god jul :)