Follow Me on Pinterest

23 februar 2013

Udstillinger af forfald




Der er noget rørende ved forfald, man nærmer sig en tilstand af total tilintetgørelse, og det gør noget ved os!
Det er os selv på et tidspunkt.
 








På et MEGET fjernt tidspunkt, right?


 


Måske fascineres jeg af forfaldet mangeartede sider for at vænne mig til livets vilkår

 


eller også er det et udslag af forrykthed i min personlighed,


 
 
men jeg kan aldrig lade være med at lave dekorationer af forfaldet
 
 



 
og i butikken går jeg mere op i hvad der er smukt, end hvad der kan sælges hurtigt.
Jeg har samtidig en fest imens!
 
Nyd livet - og weekenden!




9 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Att saker och ting har en historia och varit med så länge så förfallet syns är charmigt. En trasig kruka eller lampskärm kan vara väldigt vacker ändå. Jag förstår helt din lycka över och arrangera i din butik.
Ha en härlig helg vännen
Kramar
AnnaMaria

mette laumann sagde ...

Sådan skal det være :)
så er livet af guld , god weekend.
Kh Mette

Janne i Fagerlia sagde ...

Synes dette var en utrolig sjarmerende utstilling. Hvorfor skal alt være nytt, kostbart og flott ?

eWa sagde ...

Sådana ting sätter igång ens egen fantasi...hamnar ofta i ett drömlikt tillstånd och det spelas upp en slags film i mitt huvud och så glömmer jag tiden :)
Ha en fortsatt skön söndag :) Kram

Lina Aggerholm sagde ...

Uh se Helle, den er jeg jo helt med på. Da jeg syede tæppe til min datter så brugte jeg med vilje alle de lommetørklæder, dækservietter, bakkeduge, blonder, bånd og mellemværk som der i forvejen var gået i stykker eller slidt i stykker. Forfald skaber den helt rigtige rustikke stil som vi elsker. Så skønt.
Knuz fra Lina
PS: Tæppet faldt i god jord. Hun elsker det

Elsa och Helena sagde ...

Åhh så vackert, älskar den vackra lampskärmen!

KRAM Helena

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Jeg elsker ting som har en historie å fortelle:)
Ting som er blitt godt brukt,har virkelig masse å fortelle, forfall kan være vakkert, slik som denne fine barnekjolen:)
En drøm å kunne gå rundt å nyte slike ting, me like:))

Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Varm klem:)

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Hej Helle
Min allergi har blivit mycket värre dom senaste åren, får ta sprutor längre fram i vår för och må bra.
Solig kram
AnnaMaria

Cathrines Kreative Hjørne sagde ...

Ja, det er nok det at tingene forteller en historie, tror jeg, og at man tok vare på ting, selv om de var gått i stykker, reparerte, og snudde på tøyet for å få det til! Denne lille kjolen ser musespist ut, og det var nok en tragedie når det ble oppdaget! Men ble den kastet? Nei da! Og godt var det, så kan du nå få han den fremme som et minne om helt andre tider!

God helg til deg!

Klem Cathrine :-)