Follow Me on Pinterest

23 december 2013

24. december



Kalenderen melder 24. december, så nu er det endelig jul!
Børnene er kommet hjem og lykkelig er jeg - for nu er det lidt ligesom i gamle dage, da de var små og vi var en børnefamilie!
Julen er særlig når der er små børn, livet er særligt når der er små børn.
 
Nu er vi samlet, og livet er godt!
 

 
 
 Jeg vil ønske alle mine gode blogvenner en ligeså dejlig jul som den jeg får, og sige hver og en af hjertet tak for alle fine kommentarer jeg har fået i årets løb.
Jeg er så glad for dem! 




Glædelig jul
 
Kram Helle

3 kommentarer:

Fågel Blå sagde ...

En Riktigt God JUl!
Kramar Kathrine

Lina Aggerholm sagde ...

Du og dine ønskes også en rigtig glædelig jul. Vi ses igen i det nye år.
Knuz fra Lina

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så roligt och ha barnen hemma över jul. Och nog är det skönt och få vara ledig så länge, jag jobbar inte förrän 3 jan.
God fortsättning på julveckan
Kramar
AnnaMaria