Follow Me on Pinterest

07 juni 2014

God pinse!

 
Sommer og pinse er i fuld gang, og vores blåregn blomstrer så smukt.
Den snor sig op ad en søjle og klatrer videre op af gavlen på huset.
 
 
 
Haven er helt vidunderlig at opholde sig i, og søjlegangen under huset danner skyggefulde steder
 
 
 
Der er nok at gøre og nok at holde vedlige i et stort hus og en stor have -
jeg prioriterer nok mest at slappe af i den må jeg indrømme
 
 
 
Butikken er åben hele pinsen, så ingen karneval for vores vedkommende!
 
 
Det fine lille skab skal naturligvis også fotograferes, selvom marmortoppen ikke er på plads



 
Det er den nu!



 
Og smukke Chr. X stager i jern står så smukt på den synes jeg.
Både skab og stager er fund fra sidste uges loppemarkeder.
Dejligt med nyt i butikken!
 
Rigtig god pinse!
 
Kram Helle


8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Så fint du bor, en härlig terass. Ser ett jättefint täcke också på en av bilderna.
Ha en skön söndag
Kramar/AM

Fågel Blå sagde ...

Åhhhhhhhhhhhhhhh så fint du bor vilket paradis,
härligt!!!
Underbara bilder du bjuder oss på, och vilka härliga bilder från din affär, det lilla gröna skåpet är fint!
Kanske jag kommer förbi din butik i sommar när vi åker till Danmark,
skulle vara kul!
Kram Och hej
Kathrine

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Hei Helle!
Og takk for din kommentar, det varmer:)
Så nydelig det grønne skapet med marmorplate !
Flotte bilder:)
Nydelig blåregn dere har, det er masse å gjøre om man har hage, jeg bruker hagen som terapi:)
Koser meg der, men er ikke så glad i plenklipping. ..
Ønsker deg en fin uke videre!
Klem

Janne i Fagerlia sagde ...

Herlig farge på det lille skapet. Lysestaker av denne type har jeg aldre sett i Norge. De var spesielle. Jeg har sammen med en venninne vært på auksjon i prinsen. Her var mye gammelt og flott å by på. Noe ble også med hjem.

Janne i Fagerlia sagde ...

Herlig farge på det lille skapet. Lysestaker av denne type har jeg aldre sett i Norge. De var spesielle. Jeg har sammen med en venninne vært på auksjon i prinsen. Her var mye gammelt og flott å by på. Noe ble også med hjem.

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Helgen gick fort, hoppas du haft en fin midsommarhelg. Här blåser det och är ganska kallt.
Kramar/AM

ETT RÖTT MONOGRAM sagde ...

Ha en fin kväll, kan tänka mig att det är pampigt med eldar vid havet.
Kramar/AM

Alvas Hobby og Garden Bird sagde ...

Hei Helle!
Og takk så mye for din hilsen:)
Det er godt å ha hagen og naturen å pusle med,og alle gode minner blir jo med meg videre.
Har ikke fått vært så mye i hagen som jeg gjerne skulle for det har regnet i dagevis,og det har vært nede i +2,9 her en natt...da er det ikke helt sommer.
Men er optimist og satser på den kommer tilbake:)

Ønsker deg fine sommerdager!
Varm klem